fredag 6 augusti 2010

har de redan gått en månad

ja, då har de redan gått en månad sen jag skrev nåt här. en så är de ju sommar och då vill jag inte sitta innne víd datorn hela tiden. sist så jobbade jag ju en hel del men nu har jag hunnit ha lite semester.

Jag var två dagar i motala och hälsade på Karolin och "hennes" gäng där. hade två härliga dagar som gick väldigt fort.

Sommarens stora semestertripp var ju så klart med min Caroline. Vi var inte helt säkra på vart vi skulle hamna när vi åkte iväg en regnig söndag eftermiddag. Vi hamnade i Kalmar och åkte över till öland i några dagar medans solen sken. Sen åkte vi hem igen. Men de dagar vi hade var toppen, turistade runt och stannade på de platser man borde besökt på öland. Jag har varit där tidigare men inte Caroline så jag guidade runt henne på ön. Borgholms slottsruin, Solliden, Långe Erik, Trollskogen, Långe Jan, en kvarn och mycket annat skoj :)
En natt sov vi på samma camping som en kusin till mig och hennes familj. (sist jag var på öland mötte jag dom i en av fyrarna :) vi tajmar varnadra bra) bilder får komma en annan gång..
För nu behöver jag göra lite nytta innan det blir dags för tjejkväll ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar