söndag 6 juni 2010

sommarlov!

nu har jag påbörjat mitt allra sista sommarlov, och det kunde ju inte börjat bättre vad gäller vädret =) hade sista redovisningen för terminen i fredags eftermiddag, sen packade jag bilen och drog hem till söne (typ halva lägenhetenva me känns de som, de är verkligen svårt att veta vad jag kommer vilja haoch behöva fram till slutet av augusti) sen i helgen har jag bara njutit av ledigheten, suttit i trädgården och solat, fikat och umgåtts med familjen. nu ikväll åkte vi på en liten utflykt med picknick på vägen. det va verkligen längesen vi gjorde nåt sånt allihop. mysigt!



ja, nu får jag se vad som händer i sommar. har 4 veckors jobb som jag vet. så en hel del veckor återstår att fylla med händelser =) ska försöka att uppdatera lite här vad som händer under sommaren.

hej för nu! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar