söndag 13 juni 2010

student o examens helg

så har en helg gått igen.. men de har varit en toppenhelg =) trots att jag är kanonförkyld =(

i fredags var det dags för studenterna i skara att springa ut. var där och grattade systers pojkvän. på kvällen va jag bara hemma och försökte kurera mig så jag skulle vara pigg på lördagen. då var det examensfest för två systrar som pluggat klart. det var en lång och en helt toppenkväll!!! jag och karolin började vid 4 på eftermiddagen och vi var inte hemma förns halv 5 på morgonen, lagom för att få se en fin soluppgång =) kvällen bestod av god mat, super härligt folk och dans natten lång =) upptäckte att jag inte fick något kort på huvudpersonerna för kvällen men lägger ut ett på mig och karolin.


idag har jag ju då varit ganska trött :P så jag har mest spenderat dagen i soffan. imorn börjar en ny vecka, som än så länge inte innehåller någonting.. så jag kan fylla den med precis vad jag vill =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar